Jäsenasiat ja -edut

Jäsenyys kannattaa!

Jäsenmaksu menee lasten ja nuorten hyväksi Perttelin alueella sekä myös valtakunnallisesti.

Perttelin paikallisyhdistyksen jäsenenä saat alennusta useimmista järjestämistämme retkistä, kerhoista ja kursseista. Perttelin paikallisyhdistyksen jäsenmaksu on 25 euroa vuodessa (vuonna 2022) Alle 18-vuotiaan jäsenyys on maksuton, kun jompi kumpi vanhemmista on jäsen. Muistathan, että MLL:n jäsenenä saat paikallisten jäsenetujen ja jäsenlehden lisäksi myös valtakunnallisia jäsenetuja. Jäsenedut lueteltuna alla!

Perttelin paikallisyhdistyksessä oli vuoden 2022 alussa 392 jäsentä! Kiitos kaikille teille, jotka tuette toimintaamme!

Jäsenkortti kulkee mukanasi nyt myös sähköisesti kännykässä osoitteessa www.mll.fi/mobiilikortti

Jäseneksi voit liittyä oikealla "liity jäseneksi"-linkin kautta. Muista, että kunta on Salo mutta MUISTA VALITA HALUAVASI PERTTELIN JÄSENEKSI!