Perhekahvila

Perhekahvila on koko perheen kohtauspaikka, jossa on ohjelmaa kävijöiden toiveiden mukaan. Perhekahvilaan ovat tervetulleita kaikki vauvasta vaariin keskustelemaan, leikkimään ja touhuamaan yhdessä vapaamuotoisesti. Voit poiketa pikaisesti tai viihtyä koko ajan.

Huom kerhoa ei tällä hetkellä ole! Jos olet kiinnostunut toimimaan perhekahvilan vapaaehtoisena, laita meille sähköpostia mll.pertteli@gmail.com

Kahviloissa ei ole palkattua ohjaajaa, vaan kahviloita pyöritetään vapaaehtoisten pertteliläisten äitien voimin. Inkereellä meillä on ihanat mummit Leena ja Tuula, jotka laittavat maanantaisin aamupäivän kerhossa meille joka kerta maukasta kotiruokaa ja keittävät kahvit. Ruoan hinta on vain 2€/perhe!

Päivitämme näille sivuille, mikäli jollain kerralla on jotain erikoisempaa ohjelmaa tiedossa, muuten kokoonnumme aina maanantaisin hyvän seuran, jutustelun ja ruokailun merkeissä.

Seuraa ilmoitteluamme näillä sivuilla ja Facebookissa "MLL Perttelin Perhekahvilat"!