Äitien hyvinvointi-illat

Tervetuloa tutustumaan ja tekemään raakakakkuja!

Raakakakkukurssi Inkereellä

Perjantaina 11.5.2018 klo 17:30 Raakakakkukurssi Inkereellä, Kajalankentän huoltorakennuksessa, Tortosmäentie 9.

Nyt on mahdollisuus tutustua raakakakkujen maailmaan somerolaisen Ekopuoti Valkee&Vihreen opastuksella ja pääsemme myös tekemään oman kakun kotiinviemiseksi. Raakakakut valmistetaan ilman sokeria, pitkälle ilman prosessoitua valkoista jauhoa ja maitotuotteita. Ne ovat herkullisia ja ravinteikkaita, ja siis maidottomia, gluteenittomia ja sopivat vegaaniruokavalioon.

Kurssi sisältää luento-osuuden, jossa tutustumme raakakakkuihin, raaka-aineisiin, valmistusvälineisiin ja -tekniikkaan ja reseptivariaatioihin. Lisäksi pääsemme maistelemaan erilaisia raakakakkuja ja jokainen saa valmistaa oman suosikkinsa kotiinviemiseksi.

Oma kakkuvuoka mukaan! Irtopohjavuoka, halkaisija 17-23cm.

Kurssin kesto 2-3 tuntia.

Hinta MLL:n jäsenille 20€ ja ei-jäsenille 30€, sis. raaka-aineet.

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään ti 8.5. alla olevalla lomakkeella. Ilta järjestetään, mikäli osallistujia on vähintään 10 henkeä ja mukaan mahtuu enintään 15 henkeä. Lähetämme ilmoittautumisajan päätyttyä viestiä kaikille ilmoittautuneille. Lisätietoja Mirvalta p.040-8271135.

Menneet hyvinvointi-illat:

Lokakuussa 2017 vietimme illan Herkku ja lahja Murenassa. Illan ohjelmassa oli tuote-esittelyä, maittava Murenan herkuista koottu iltapala, reseptejä ja ostoksiakin sai tehdä.

Lokakuussa 2017 kävimme katsomassa hauskaa Kiviä Taskussa-teatteriesitystä Teatteri Provinssissa.

Keväällä 2017 harjoittelimme ensin tunnin verran kuntonyrkkeilyä Gym & fitness centerillä, jonka jälkeen nautimme maittavan brunssin Cafe Makussa.

Äitien hyvinvointi-illat alkoivat Oman voiman luennolla helmikuussa 2017. Hyvinvoinnista meille kertoi dipl.refleksologi ja sairaanhoitaja Minna Patjas Medika balansista, Salosta.