Äitien pikkujoulut

Ilmoittautumiset viimeistään torstaina 29.11.2018!

Tänä vuonna vietämme äitien pikkujouluja keskiviikkona 5.12.2018 Perttelin Urheilutalolla, os. Kaivolantie 14.

Ilta aloitetaan klo 17.30 Perttelin MLL:n paikallisyhdistyksen syyskokouksella ja glögitarjoilulla. Iltaa jatketaan äänimaljarentoutuksella, saunomisella urheilutalon uudistetussa saunatilassa, ihanilla kauneushoidoilla ja tietenkin tarjolla myös ruokaa ja herkkuja sekä mahtavaa seuraa!

Ilta on täysin maksuton kaikille Perttelin MLL:n jäsenäideille, muilta maksu 10 euroa.

Mukaan tarvitset pyyhkeen, pesuvadin, jumppa-alustan, peiton/viltin, villasukat, rennot ja lämpimät vaatteet.

Kaikki äidit ovat tervetulleita nauttimaan kanssamme rennosta illasta, ilmoittaudu alla olevalla lomakkeella.