Kesän maalauskurssi

Raidat#2 Suvi Toivoniemi

Järjestämme maalauskurssin koululaisille taas elokuussa!

Inkereellä, Kajalan kentällä, Tortosmäentie 9. Kurssia pidetään neljä kertaa: ma 31.7., ti 1.8., ma 7.8. ja ti 8.8. Maalaaminen tapahtuu ulkona, sateella sisätiloissa.

7-9v klo 10-11  (max 10 lasta), hinta on MLL:n jäseniltä 20€ ja muilta 25€, sisaralennus 5€.

10-15v klo 11-12.30   (max 12 lasta), hinta on MLL:n jäseniltä 25€ ja muilta 30€, sisaralennus 5€.

Ohjaajana toimii pertteliläinen kuvataiteilija Suvi Toivoniemi. http://www.suvitoivoniemi.com/

Maalauskurssilla tutustutaan vesiliukoisiin akryyliväreihin ja kokeillaan mitä kaikkea hauskaa niillä pystyykään tekemään! Kurssilla kokeillaan erilaisia maalaustyylejä ja -tapoja sekä erilaisia maalauspohjia joille akryyliväreillä voi maalata.

Aikaisempaa maalauskokemusta et tarvitse! Tarvitset vain ison (esim. äidin tai isän vanhan) paitapuseron/paidan jonka voit laittaa yllesi suojaamaan vaatteitasi; jos akryyliväriä joutuu vaatteelle, sitä ei saa siitä enää pois.

Muutokset kurssiin ovat mahdollisia, kurssi toteutuu mikäli osallistujia tulee riittävästi.

Ilmoittautuminen alla olevalla lomakkeella.