Kesäteatteriretki Sauvoon

LUMIKKI JA SEITSEMÄN KÄÄPIÖTÄ

Retkelle lähdetään 8.7. Jos haluat mukaan, laita Hannalle viestiä tai soita puh 044 7376 791

Järjestämme retken Sauvon kesäteatteriin sunnuntaina 8.7.2018 klo 14 alkavaan näytökseen. Näytelmänä vanha tuttu klassikko Lumikki ja seitsemän kääpiötä.

Bussireitti: Salon tori - Tupurin S-market - Hähkänä - Inkere - Kaivola - ABC Piihovi - Turku. Matka-aika noin klo 12:30-18, tarkat ajat ilmoitetaan lähempänä.

Tutustu teatteriin ja näytelmään täällä: Sauvon kesäteatteri

MATKAN HINTA

LAPSILLE 4-12 v:

20 euroa MLL:n jäseniltä ja 25 euroa muilta. (Sisältäen bussimatkan ja teatterilipun)

AIKUISILLE (yli 12-vuotiaat)

25 euroa MLL:n jäseniltä ja 30 euroa muilta. (Sisältäen bussimatkan ja teatterilipun)

HUOM! Myös Smartum-kulttuurisetelit käy maksuvälineenä, kirjoita siitä lisätietokenttään niin maksat vain bussimatkan hinnan.

Mukaan mahtuu 50 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Suositellaan yli 4-vuotiaille. Maksutiedot lähetetään osallistujille ilmoittautumisajan päätyttyä.

Jokaiselle retkeläiselle täytyy täyttää oma lomake!