Kirppis/Rompetori

KIRPPISMYYJILLE TIEDOKSI

Myyntipaikat on suunniteltu siten, että mahdollisimman moni noudattaisi ns. peräkonttikirppis-periaatetta, eli olet tervetullut myyntipaikallesi omalla autollasi. Myyntipaikan koko on 2,5m x 6m, jolloin sinulle jää tilaa levittää myyntitavaroitasi avatun peräluukun eteen.

Huomaathan, että me emme pysty tarjoamaan myyntipöytiä tai tuoleja myyjille, vaan ne täytyy tuoda itse mukanaan. Olet tietysti tervetullut myymään tavaroitasi myös ilman autoa. Myyjät on otettu myös huomioon kiertävällä kahvikärryllä! Kiinteistöstä löytyvät wc-tilat.

Alueen ajo-opastuksen järjestää Salon seudun ajoneuvoharrastajat.

Lisätietoja kirppispuolen murheissa antaa Hanna puh 044 737 6791

Rompetoripaikoille ei ole ennakkovarausta, vaan rompetorikansan perinteitä kunnioittaen paikat rompetorin puolelle jaetaan tapahtuma-aamuna saapumisjärjestyksessä. Lisätietoa SSAH:n puolesta antaa Tommi puh 044 525 2019

PÄIVITETTY MYYJÄINFO KE 15.4.2015

Kun saavutte tapahtuma-aamuna Virtasenkaupan (ent. Euromarket) pihalle, teitä on vastassa Salon seudun ajoneuvoharrastajat keltaisissa liiveissä. MLL:n kirppisalue on kiinteistön isojen lasisten liukuovien edessä olevalla parkkipaikalla. Emme varaa teille "tiettyjä" paikkoja, vaan teidät ohjataan aina seuraavalle vapaalle paikalle. Eli jos tulet kaverin kanssa ja haluatte vierekkäiset paikat, niin kannattaa saapua paikalle peräkanaa.

Myyntialueelle pääsee lauantaina klo 8 alkaen ja kannattaa olla ajoissa paikalla. Myyjien iloksi tapahtumassa palvelee kiertävä kahvikärry eli vaikka olet yksin liikkeellä, kahvi löytää kyllä luoksesi! WC-tilat ja lastenhoitohuone sijaitsevat Cafe Matildan tiloissa. Tapahtuman aikana ovensa pitää auki myös Suutari-Pekka sekä Virtasenkaupan pop-up-myymälä. Paikalle odotetaan myös lakumyyjää sekä makkaranpaistoa.

MUISTATHAN OTTAA MUKAAN OMAT MYYNTIPÖYDÄT JA TUOLIT!

Toivomme teidän suosivan myyntiä ns. suoraan autonne takakontista, eli parkkeeratte autonne suoraan myyntipaikalle ja voitte siihen levittää oman myyntipöytänne/vilttinne/rekkinne auton peräkontin jatkeeksi, jolloin säästymme turhalta myyntitavaroiden kuljettelulta ja säästämme parkkipaikkoja asiakkaille. Mikäli ette ole jättämässä autoanne myyntipaikalle, mainitkaa siitä ajojärjestelijälle saapuessanne. Voitte toki tulla myymään myös ilman autoa.

Myyntipaikan vuokra kerätään tapahtuman aikana käteisenä eli me tulemme luoksesi, sinun ei tarvitse etsiä meitä käsiisi. Myyntipaikan hintahan oli 5 euroa MLL:n ja SSAH:n jäsenille, 10 euroa muille. Muistathan näyttää jäsenkorttiasi! Tapahtumassa on myös mahdollista liittyä jäseneksemme, jolloin saat myyntipaikan välittömästi halvemmalla.
Myyntipaikan koko on 2,5 m x 6 m, mutta olemme valmiita venyttämään myyntipaikan rajoja ja veloitamme myös yhtä joustavasti.

Tapahtumassa on paljon ohjelmaa koko perheelle. Järjestämme mm. ongintaa, kasvomaalausta, korupajan, arvontaa, polkuautoradan ja paintball-ammuntaa. Nappaa mukaasi uikkarit ja pyyhe mikäli mielesi halajaa pulahtaa ulkoporealtaaseen!

Viime hetken kysymyksissä soittakaa suoraan minulle 044 737 6791 ja jos en vastaa, soita uudestaan ja vielä uudestaan :) Älä jätä viestiä, sillä olen varmasti kiireinen viime hetken järjestelyjen kanssa mutta teen parhaani, että pidän puhelinta lähellä. Tapahtumassa tunnistat meidät MLL:n vapaaehtoiset sinisistä liiveistä.

Ja vielä mahtuu lisää myyjiä mukaan eli vinkatkaa sukulaiset ja ystävät mukaan!

Tuhannesti tervetuloa mukaan ja nähdään ensi viikon lauantaina!

Terkuin Hanna ja koko MLL:n & SSAH:n väki