Retki Mansikki-maatalousnäyttelyyn

Kysy peruutuspaikkoja!!

Järjestämme bussiretken lasten maatalousnäyttely Mansikkiin Jokioisille 13.9.2014

Mansikki on aivan uudenlainen maaseututapahtuma lapsille - ja koko perheelle isovanhemmat mukaan lukien!
Lasten maatalousnäyttelyssä on mahdollisuus tehdä ja tuntea ihan itse; traktoria ajaen, ponia harjaten, alpakkaan tutustuen tai nikkaroiden. Tapahtumassa esiintyy Mimi ja Kuku.
Maaseudun mainiot maut ja kädentaitajat esillä Lounasliiterissä ja Messulaitumella.
Mansikki-näyttely järjestetään 13.9. Jokioisten Elonkierto-puistossa lounais-hämäläisten toimijoiden yhteistyönä. Avoinna klo 10-17. Lisätietoja facebookista https://www.facebook.com/mansikki2014

Tässä linkki Mansikki-tapahtuman esitteeseen.

Matkan hinta 3€/jäsen ja 5€/ei-jäsen, sisältää bussikuljetuksen Perttelistä (tai Salosta, jos sopii paremmin sinulle). Tapahtuman sisäänpääsy maksaa 3€, alle 3-vuotiaat ilmaiseksi. Ruokailut paikan päällä hoidetaan omatoimisesti. Lähtö n. klo 9, tarkemmat aikataulut ilmoitetaan lähempänä.

Ilmoittaudu sähköpostilla mll.pertteli@gmail.com tai Annalle p. 0407565423. Kerro myös mistäpäin tulisit kyytiin, pysäkit tarvittaessa ainakin Hähkänällä, Inkereellä ja Kaivolassa.

Lämpimästi tervetuloa mukaan ihan ensimmäiseen MANSIKKI-tapahtumaan!