Taidetassut-kuviskerho

Kurssi on täynnä!

Tutustumiskurssi taiteen saloihin pidetään Kaivolan koululla maanantaisin klo 17.30-18.30. Kurssi alkaa 3.3.2014 ja sitä pidetään 5 kertaa, jos innostusta riittää voimme pitää myös toiset viisi kertaa. Vetäjänä toimii Hanna-Kaisa Sulavuori-Kettula. Kurssi on tarkoitettu 3-6-vuotiaille lapsille vanhempien seurassa.

Kurssilla tehdään kaikenlaista kivaa! Maalataan, askarrellaan, tehdään savitöitä, käytetään luovasti erilaisia materiaaleja luonnosta ja kierrättäen, kokeillaan erikoistekniikoita esim. silitysraudalla vahamaalausta.

Viiden kerran hinta on jäseniltä 25€/perhe ja muilta 30€/perhe. Lisäksi ohjaaja ottaa pienen tarvikemaksun riippuen siitä mitä ja kuinka paljon tehdään. Paikkoja rajoitetusti. Ilmoittautumiset ja lisätiedot: mll.pertteli@gmail.com

Kurssin aikatauluun voi tulla muutoksia esim. opettajan sairastumisen vuoksi.