Tanssitan vauvaa

Uusi kurssi alkaa perjantai aamupäivissä 18.9., ilmoittaudu mukaan nyt!!!

Kurssi alkaa perjantaina 18.9.2015. Kurssiaika 9.30-11.00
Paikka: Perttelin urheilutalo, Kaivolantie 14, Pertteli

Tanssitan Vauvaa on toiminnallinen ryhmä, jossa toiminnan muotona on tanssillinen liikunta. Ohjelma koostuu helpoista tanssillisista osioista sekä kevyistä lihasvoimaa parantavista sarjoista.

Tavoitteena on saada äidin syke nousemaan ja kevyt hiki otsalle. Vauva toimii "lisäpainona" ja tehostaa äidin liikkeiden vaikutusta. Vastalahjaksi vauva saa mukavasti matkustaa äidin sylissä eri tanssien tahdissa.

Tarvitset mukaasi juomapullon, kevyet vaatteet ja alustan.

Tanssitan Vauvaa –kurssi koostuu 10 kerrasta. Ohjattu osuus kestää noin 45 minuuttia, jonka jälkeen äideillä on mahdollisuus kahvittelun lomassa vaihtaa ajatuksia muiden äitien kanssa.

Ryhmään voit osallistua, kun vauvasi on täyttänyt 3 kk, mutta ei ole vielä 1 vuotta. Tanssitan Vauvaa –ryhmää vetää MLL:n kouluttama ohjaaja Tiina.

Osallistujat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Kurssille otetaan enintään 15 vanhempi-lapsi-paria.

Kurssin hinta (sis. 10 kertaa):
MLL:n jäsen 25e
ei jäsen 30e

Voit liittyä ennen kurssin alkua MLL:n jäseneksi, tällöin saat kurssin jäsenhintaan.
MLL Perttelin jäsenmaksu vuodelle 2015 on 25e.