Yhdistys

Yhdistyksemme hallitukseen kuuluu tällä hetkellä puheenjohtajan lisäksi 6 varsinaista jäsentä ja 10 varajäsentä. Kaikki työskentelevät vapaaehtoisesti.

Yhdistys toimii aktiivisesti Perttelin alueen lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi järjestäen tapahtumia ja muuta toimintaa ympäri vuoden. Hallituksen jäsenten ja heidän perheiden lisäksi joukkoomme kuuluu myös useita niin sanottuja pop-up-vapaaehtoisia, jotka tulevat auttelemaan tarvittaessa.

Teemme yhteistyötä Perttelin Peikkojen, partiolaisten, seurakunnan, Maa- ja kotitalousnaisten, Perttelin VPK:n, koulujen ja muiden paikallisten toimijoiden kanssa. Sekä tietenkin alueen muitten MLL-yhdistysten kanssa.

Uudet ideat ja muu palaute on meille tärkeää. Ota yhteyttä! Yhteystiedot-sivulta löydät yhdistyksen sähköpostiosoitteen ja puhelinumeron!