Kaivolan Kesäliikkis 2022

KAIVOLAN kesäliikkis pienille koululaisille

Huom! Kesäkerhoon mahtuu vielä ja myös 3-luokan lapset ovat tervetulleita!

MLL Pertteli järjestää yhteistyössä seurakunnan kanssa liikuntapainotteisen kesäkerhon Perttelin Kaivolassa. Kerhon tukikohtana toimii seurakunnan yhteiskammari, jossa syödään eväät. Yhteiskammarista löytyy jääkaappi ja mikro eväiden lämmitystä varten. Kerho on ensisijaisesti 1-3-luokkalaisille lapsille.

Kerhoviikot

VIIKKO 1 (ma-pe 6.-10. kesäkuu 2022)

VIIKKO 2 (ma- pe 13.-17. kesäkuu 2022)

Paikkana toimii Perttelin seurakuntatalon kerhotila Yhteiskammari Kaivolassa osoitteessa Mikolantie 5, 25360 Pertteli.

Kerhoaika on klo 10-14

Kerhomaksu

20 € / lapsi / viikko / MLL jäsenperhe

30 € / lapsi / viikko / ei-jäsen

Kerhoa vetää reippaat Vilpas-nuoret Miisa ja Eetu. Nuoret on palkattu osittain OPn kesäduunituella. Mukaan lapsi tarvitsee eväät, juomapullon, liikkumiseen soveltuvan vaatetuksen sisälle ja ulos. Kerholle on varattu joka päivä 2h peliaikaa Kaivolan koulun liikuntasaliin klo 12-14. Ohjaajat ilmoittavat itse tarkemmin kerhon aikana esim sählymailoista ym.

Lapsen huoltajan tulee olla tavoitettavissa tarvittaessa kerhopäivän aikana.

Kerhoon otetaan max 12 lasta.

Ilmoittautuminen kerhoon alla olevalla lomakkeella. Ilmoittautuminen on sitova. Peruutukset mahdollisimman nopeasti tiedoksi Hannalle, jotta paikkaa voidaan tarjota muille. Kerhomaksu maksetaan ensimmäisellä kerhokerralla. Otathan tasarahan.

Yhteyshenkilönä toimii MLLn puolesta Hanna puh 0447376791

VIIKKO 1 (6.-10. kesäkuu 2022) Ilmoittautuminen Kaivolan KESÄLIIKKIKSEEN

Kerho on nyt täynnä, mutta peruutukset ovat mahdollisia. Kysy peruutuspaikkaa suoraan Hannalta puh 0447376791

VIIKKO 2 (13.-17. kesäkuu 2022) Ilmoittautuminen Kaivolan KESÄLIIKKIKSEEN