Perheleiri Juvankoskella

Leiri on täynnä!

Kiinnostaisiko viikonloppu ilman kotitöitä ja ruuanlaittoa? Oman ihanan perheen kanssa luonnon helmassa, hyvässä seurassa? Lähde mukaan Juvankoskelle viettämään mukavaa aikaa!

Perttelin MLL järjestää yhteistyössä Seurakunnan ja Perttelin Maa- ja Kotitalousnaisten kanssa pienimuotoisen puuhakkaan perheleirin Juvankoskella elokuun alussa.

Leiri alkaa lauantai aamuna 2.8.2014 ja päättyy sunnuntai iltapäivällä 3.8.2014. Paikkana siis Juvankosken leirikeskus, jossa rajattu mahdollisuus yöpymiseen majoitusrakennuksissa sekä tämän lisäksi omissa teltoissa tai vaikka asuntovaunussa. Leiri on tarkoitettu koko perheelle, lapset siis vain vanhempien seurassa leirille. Voit tulla koko perheen kanssa tai toinen vanhempi lapsen/lapsien kanssa.

Leirin hinta on 45€/perhe. Tämä sisältää ruokailut, ohjelman ja majoituksen. Ohjelmassa on paljon erilaista perheen kanssa yhdessä tekemistä sekä tietenkin uimista ja saunomista ym. kesäkivaa. Tarkan ohjelman saatte ilmoittautumisen jälkeen, mutta voimme luvata että tekemistä riittää kaikenikäisille ja rauhassakin saa olla. Luvassa on askartelua, kalastusta, nikkarointia, pelejä ja kilpailuja, leiriolympialaiset ym.ym. Nyt varmistui, että ohjelmassa myös melontaa!!!

Ilmoittautumiset ja lisätiedot: mll.pertteli@gmail.com. Ilmoitathan ilmoittautumisen yhteydessä kaikkien perheenjäsenten nimet ja syntymäajat, ruoka-aine allergiat, puhelinnumeronne ja s-postiosoitteen sekä miten majoitutte. Mukaan mahtuu 50 henkilöä.

Tervetuloa koko perheen minilomalle puhailemaan perheen kesken!