Rantauimakoulu

MLL Pertteli ja MLL Kuusjoki järjestävät yhdessä

RANTAUIMAKOULUN

Ihanan lämmin kesä herätti ajatuksen rantauimakoulusta ja opettajaksi saatiin upea Janita Kylänpää ja paikkana toimii Kuusjoella Vähäjärvi, jossa lämmitämme myös saunan uimakoululaisia varten.

Aika: ma-to 19.7.-22.7.2021

Paikka: Vähäjärvi Järvitie 142 25340 Kuusjoki

Ryhmät: Alkeisryhmä klo 17-18 & Alkeisjatkoryhmä klo 18-19

Klo 17-18 Alkeisryhmä

Ryhmä tarkoitettu uimataidottomilla lapsille 4v. ylöspäin. Alkeisryhmässä lapselle syntyy luottavainen suhde veteen. Ryhmässä edetään leikin avulla harjoitellen samalla puhalluksia veteen, kelluntoja, liukuja sekä alkeisuinteja, unohtamatta hengenpelastustaitoja ja hyppyjä. Tavoitteena ryhmässä on alkeisuimataidon (10m.) oppiminen. Ryhmässä on opetustilasta riippuen n. 10 lasta. Opetus on pääsääntöisesti vedessä, jossa lapsilla yltää jalat pohjaan. Ryhmässä on mahdollista suorittaa SUH:n varhaistaitomerkki, vesitaitomerkki ja alkeismerkki.

Klo 18-19 Alkeisjatkoryhmä

Ryhmä tarkoitettu lapsille, jotka osaavat uida 10m ja tavoittelevat n. 25-50 metrin uintitaitoa. Alkeisjatkoryhmä on tarkoitettu lapsille, jotka ovat suorittaneet SUH:n alkeismerkin tai omaavat sen vaatimat taidot. Osallistuakseen alkeisjatkoryhmään lapseen tulee osata uidan väh. 10m. yhtäjaksoisesti selällään sekä vatsallaan. Alkeisjatkoryhmässä keskitytään virtaviivaisen uintiasennon löytämiseen sekä vahvistetaa myyräuinnin, alkeisselkäuinnin ja alkeisrintauinnin taitoja. Ryhmän tavoitteena on oppia uimaan  25-50m matka alkeisuinteja yhtäjaksoisti sekä sukeltamaan 5m matka.Alkeisjatkoryhmiä järjestetään sekä matalassa että syvässä vedessä. Ryhmässä on mahdollista suorittaa Suomen uima- ja hengenpelastusliiton Harrastusmerkki.

Uimakoulun hinta on 35 € / osallistuja.

Ilmoittautuminen on SITOVA! Maksu tulee tehdä mahdollisimman pian Mobilepay Hanna Virtanen puh 044 7376 791 kirjoita viestiin UIMAKOULU ALKEIS + OSALLISTUJAN NIMI tai UIMAKOULU JATKO + OSALLISTUJAN NIMI

Ilmoittautuminen tapahtuu alla olevilla lomakkeilla.

HUOM! Ilmoittautua saavat vain ne, joiden perheessä joku perheestä on joko Perttelin MLL:n TAI Kuusjoen MLL:n jäsen. Voit myös ilmoittautua, jos sitoudut liittymään jomman kumman yhdistyksen jäseneksi ennen kurssin alkua.

Ilmoittautumiseen liittyvää kysyttävää? Ota yhteyttä Hanna puh 044 7376 791

Kysyttävää uimaopettajalle? Janitalle viestillä kyselyt puh 040 7767 863

Ryhmät täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Järjestäjällä on oikeus jättää ryhmä järjestämättä mikäli ilmoittautuneita ei ole tarpeeksi, myös mahdollisia ryhmien yhdistämisiä voidaan tehdä.

ALKEISRYHMÄ UIMAKOULU KLO 17-18

Uimakoulu on nyt täynnä, mutta peruutukset ovat mahdollisia. Kysy peruutuspaikkaa suoraan Hannalta puh 0447376791

ALKEISJATKORYHMÄ UIMAKOULU KLO 18-19

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.